2 miesiące

by - 11:42 AM

Wakacje to wyczekiwany czas przez wiele osób. W końcu po ciężkich 10 miesiącach spędzonych w ławkach dostaliśmy nasze zasłużone dwa miesiące odpoczynku. Mimo tego, że wiele osób już tęskni za szkołą to ja jestem kompletną tego przeciwniczką. Nawet nie myślę, żeby tam wracać. Chce na razie wykorzystać w pełni ten czas, który mam.

Dwa miesiące to dla mnie ogrom możliwości. Każdy, kto mnie zna, wie, że jestem wielką miłośniczką podróży. Od kilku lat rok bez zobaczenia nowego miejsca na świecie to dla mnie rok stracony. Częściej były to wyjazdy w towarzystwie dorosłej osoby, jednak od kilku lat wybieram obozy. W tym roku odwiedzę Chorwację z biurem FunClub. 
Oprócz tego planuje także kilka mniejszych wyjazdów i odwiedzenia ciekawych miejsc. Mam nadzieję, że uda mi się zobaczyć, chociaż część z nich, bo lista jest naprawdę długa. Jeżeli gdzieś się pojawię, to relacje możecie zobaczyć na moim instagramie lub snapchacie.

Jednak oczywiście całe wakacje nie będą skupione tylko na podróży. Poświęcam bardzo dużo czasu na swoją pasję — siłownie. Teraz można mnie tam spotkać do 5 razy w tygodniu, podczas kiedy w czasie szkoły nie miałam na to aż tyle czasu. Spędzam oczywiście też czas z rodziną i staram się poznawać nowych ludzi.
Zawsze mówi się, że te wakacje będą lepsze niż poprzednie". Mam nadzieję, że w przypadku moich to się sprawdzi.
Jakie macie plany na wakacje?


Zdjęcia - Katie Moon

You May Also Like

7 komentarze

  1. Zamierzam spędzić te wakacje aktywnie, wykorzystując każdy dzień w 100%. Ostatnie zdjęcie cudowne!
    MÓJ BLOG - KLIK!

    ReplyDelete
  2. Ja zamierzam popracować i wyruszyć w podróż. Popracować nad sobą i wyruszyć w podróż w poszukiwaniu swojej duszy :) niby tylko ale casem to też aż dwa miesiące. Dobrze zagospodarowane przynoszą niesamowite efekty. Wiem to po wykonywaniu ćwiczeń z rysunku, tak samo Twój czas na siłowni w połączeniu z spotkaniami ze znajomymi i czasem dla rodziny to moim zdaniem przepis na całkiem niezłe wakacje ;)

    Pozdrawiam
    Mr. Red :)

    PS. Zostanę tu chyba na fłużej także zapraszam też do siebie: panczerwony.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  3. Jej, zazdroszczę Ci tego wyjazdu z Fun Clubem, odwiedzenie Chorwacji to jedno z moich marzeń :) W planach na następne wakacje mam właśnie taki obóz, mam nadzieje ze to wypali.
    A co do tych wakacji - na razie moim jedynym planem są Mazury, jednak co będzie dalej jeszcze nie zdecydowałam, zazwyczaj stawiam na spontaniczne decyzje ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  4. udanych wakacji! pięknie wyglądasz kochana, obserwuję i zostaję na dłużej:)

    sandziv.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Powiem szczerze, że Twój post bardzo mnie zmotywował do tego, żeby w końcu zacząć robić coś produktywnego. Szczególnie zdanie, że mamy dwa miesiące i ogrom możliwości. Niestety nie mam wielkich planów, ale na pewno jakiś wyjazd czy podróż wpadnie. Twoje wakacje zapowiadają się świetnie!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  6. Oj tak, wakacje to idealny czas na spełnianie swoich marzeń. Też kocham podróżować i też sobie obiecuję, że będę chodziła częściej na siłownie, zobaczymy co z tego wyjdzie :P
    Chętnie zobaczę zdjęcia z Twoich podróży, zwłaszcza z Chorwacji, bo miałam okazję tam być i wiem, że jest pięknie!
    Obserwuję!!!
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    ReplyDelete
  7. Wakacje zawsze kojarzyły mi się z wolnością jednak odkąd skończyłam szkołę jakoś ich nie czuję. W tym roku byłam już na swoim wakacyjnym wyjeździe wiem jednak ze nadchodzące miesiące to mnóstwo czekających na mnie zmian :)

    ReplyDelete