30.7.17

Wrocław

Mimo że do Wrocławia mam bardzo blisko nigdy wcześniej nie udało mi się odwiedzić tego miejsca. Z miłą chęcią wybrałam się tam jednak na początku wakacji, żeby zobaczyć samo miasto, jak i jedną z jego najpopularniejszych atrakcji-Zoo.
Zależało nam na komforcie zwiedzania, dlatego zaczęcie od Afrykarium było dla nas najkorzystniejszym pomysłem. Po skończeniu pobytu w tej atrakcji mogliśmy ze spokojem podziwiać inne atrakcje. Reszta atrakcji nie jest tak oblegana, dlatego przy większości panował duży luz.


Wrocław to miasto słynące z krasnali. Tych nie brakowało na naszej drodze. Rynek, jak się spodziewałam, był pełny turystów, co jest raczej standardem. Po kilku godzinach i dobrym obiedzie-polecam wam serdecznie pierogarnie stary młyn-wpadliśmy na pomysł przejścia mniej turystycznymi uliczkami. Miałam w planach spróbowania także tajskich lodów, niestety nie udało mi się. Kiedy do pociągu powrotnego mieliśmy już mało czasu, zaczęliśmy szukać krasnali, które były w pobliżu nas. Nie spodziewałam się, że w okolicach dworca-jak i na jego peronach-jest ich aż pięć.









10 comments:

  1. We Wrocławiu byłam cała wieki temu, a samego zoo nie odwiedziłam. Mam małe dzieci i pewnie jak podrosną to się tam wybierzemy, bo zdjęcia pokazują, że jest tam atrakcyjnie.

    ReplyDelete
  2. Wrocław to piękne miasto!!!
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  3. Wrocław piękne miasto... Gdyby nie dzieci wybrałabym się jeszcze dziś na spontaniczny wyjazd !

    Jakbym Cię mogła prosić, w ramach rewanżu - o komentarz i wejście w link podany na końcu wpisu.. :) Dziękuję ! http://www.mamamagda.pl/2017/07/jak-zarabiac-pieniadze-w-internecie.html

    ReplyDelete
  4. Żałuje, że nie miałam opcji jeszcze odwiedzenia tego miasta :)

    ReplyDelete
  5. Wrocław jest piękny! Byłam raz, ale do dziś się nim zachwycam :)

    Zapraszam! :)

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia :) Wrocław to piękne miasto.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    ReplyDelete
  7. Wrocław to piękne miasto, jeszcze nie miałam okazji iść tam do zoo.

    ReplyDelete
  8. Marzy mi się, żeby się tam wybrać i pozwiedzać :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  9. Wrocław to jedno z miast które bardzo chciałbym zobaczyć, odwiedzić :D
    Świetne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.